Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.
Bez loga

- Kompletní specifikace
- Hodnocení 0
- Komentáře 0
- Bez logaSkladem 7 ks444 Kč404 Kč bez DPH
Rozsáhlá a exaktními statistickými údaji podpořená studie o podobách moderního marketingu. Kleinová ve čtyřech oddílech své práce (Bez prostoru, Bez volby, Bez práce, Bez loga) demaskuje praktiky soudobého reklamního průmyslu, ukazuje, jak ve 20. století rostl význam, který hrála v propagaci výrobku rádoby prestižní značka až do té míry, že značka zastínila výrobek a stala se sama dobře prodejným a draze placeným artiklem.
Popisuje zaměstnanecké praktiky nadnárodních korporací, zejména to, jak těží z levné pracovní síly v zemích třetího světa, a bezostyšnost, s jakou si reklama přivlastňuje veřejný prostor. Kniha překvapí zejména odhalením skutečného rozměru a dosahu obchodních a reklamních praktik, kterým jsme dnes a denně vystaveni.
Zde si můžete v pdf přečíst ukázku.
Překlad Pavel Kaas, váz. s přebalem, 512 stran, 548 Kč, ISBN 80-7363-010-9, EAN 9788072036714, vydání 1, poprvé vyšlo 02.05.2005, 3. dotisk 25.10.2012.
O autorovi:
Kleinová Naomi
Naomi Kleinová se narodila v Montrealu v roce 1970, žije v Torontu. Mapování celosvětového aktivismu namířeného proti vlivu nadnárodních korporací, ze kterého vzešla kniha Bez loga (poprvé vyšla v roce 2000), věnovala zhruba pět let. Svému tématu se nepřestala věnovat ani po jejím vydání, pravidelně přispívá do kanadského deníku The Globe and Mail, do britského Guardianu i dalších médií, pohostinsky přednášela na prestižních amerických univerzitách Harvard, Yale a New York University. V roce 2002 vychází kromě nového vydání No Logo její nová kniha Fences and Windows: Dispatches from the Front Lines of the Globalization Debate (Ploty a okna: Depeše z první linie debaty o globalizaci), která shrnuje její stati, články a přednášky na témata otevřená v její předchozí knize. Více informací o autorce a tématech, jež sledovala v knize Bez loga, poskytne internetová stránka www.nologo.org.